Я ищу опытного разработчика для исправления проблемы воскрешения в L2off Vanganth Interlude. В данный момент игроки могут удерживать воскрешение более 30 секунд, используя комбинацию клавиш Alt+H для скрытия анимации. Это позволяет им сохранять воскрешение так долго, как им нужно.
Стоимость устранения этой проблемы составляет от 50 до 100 евро, и окончательная цена зависит от того, насколько быстро вам нужно исправление.
Если вы хотите претендовать на это задание, пожалуйста, предоставьте своё имя пользователя Discord для обсуждения дальнейших деталей.
I'm looking to hire an experienced developer to fix a resurrection issue in L2off Vanganth Interlude. Currently, players can hold onto the resurrection for more than 30 seconds by using the keyboard shortcut Alt+H to hide the animation. This allows them to keep the resurrection for as long as they want.
The cost for resolving this issue ranges from 50 to 100 eu, with the final price contingent on how quickly you need the fix to be delivered.
If you'd like to apply for this opportunity, please provide your Discord username to discuss further.
Стоимость устранения этой проблемы составляет от 50 до 100 евро, и окончательная цена зависит от того, насколько быстро вам нужно исправление.
Если вы хотите претендовать на это задание, пожалуйста, предоставьте своё имя пользователя Discord для обсуждения дальнейших деталей.
I'm looking to hire an experienced developer to fix a resurrection issue in L2off Vanganth Interlude. Currently, players can hold onto the resurrection for more than 30 seconds by using the keyboard shortcut Alt+H to hide the animation. This allows them to keep the resurrection for as long as they want.
The cost for resolving this issue ranges from 50 to 100 eu, with the final price contingent on how quickly you need the fix to be delivered.
If you'd like to apply for this opportunity, please provide your Discord username to discuss further.
void CSkillFx::ResurrectionAskFix(CUserSocket *pSocket, const char* format, BYTE opCode, int msgId, int paramAmount, int paramTypeString, const WCHAR* wName, int paramTypeNumber, int resurrectedExp)
{
pSocket->Send("cdddSdddd", opCode, msgId, paramAmount, paramTypeString, wName, paramTypeNumber, resurrectedExp, 30000, 0);
}