- Хроники
- Chaotic Throne: High Five
- Исходники
- Присутствуют
- Сборка
- l2jserver
Суть такова как сделать сбор спойла с мобов не юзая скил заспойлить!
Прожимаю по мертвому мобу скил Sweep стал срабатывать но вместо того что б собрать спойл выдает Цель не оценена. Не удалось ничего присвоить.
Скрипт
Прожимаю по мертвому мобу скил Sweep стал срабатывать но вместо того что б собрать спойл выдает Цель не оценена. Не удалось ничего присвоить.
Скрипт
JavaScript:
package com.l2jserver.gameserver.model.conditions;
import com.l2jserver.Config;
import com.l2jserver.gameserver.model.L2Object;
import com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Attackable;
import com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Character;
import com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance;
import com.l2jserver.gameserver.model.skills.Skill;
import com.l2jserver.gameserver.network.SystemMessageId;
import gameserver.model.items.Item;
/**
* Checks Sweeper conditions:
* <ul>
* <li>Minimum checks, player not null, skill not null.</li>
* <li>Checks if the target isn't null, is dead and spoiled.</li>
* <li>Checks if the sweeper player is the target spoiler, or is in the spoiler party.</li>
* <li>Checks if the corpse is too old.</li>
* <li>Checks inventory limit and weight max load won't be exceed after sweep.</li>
* </ul>
* If two or more conditions aren't meet at the same time, one message per condition will be shown.
* @author Zoey76
*/
public class ConditionPlayerCanSweep extends Condition
{
private final boolean _val;
public ConditionPlayerCanSweep(boolean val)
{
_val = val;
}
@Override
public boolean testImpl(L2Character effector, L2Character effected, Skill skill, Item item)
{
boolean canSweep = true; <---<<<< тут было false
if (effector.getActingPlayer() != null)
{
final L2PcInstance sweeper = effector.getActingPlayer();
if (skill != null)
{
final L2Object[] targets = skill.getTargetList(sweeper);
if (targets != null)
{
L2Attackable target;
for (L2Object objTarget : targets)
{
if (objTarget instanceof L2Attackable)
{
target = (L2Attackable) objTarget;
if (target.isDead())
{
if (target.isSpoiled())
{
canSweep = target.checkSpoilOwner(sweeper, false);
canSweep &= !target.isOldCorpse(sweeper, Config.CORPSE_CONSUME_SKILL_ALLOWED_TIME_BEFORE_DECAY, true);
canSweep &= sweeper.getInventory().checkInventorySlotsAndWeight(target.getSpoilLootItems(), true, true);
}
else
{
sweeper.sendPacket(SystemMessageId.SWEEPER_FAILED_TARGET_NOT_SPOILED);
}
}
}
}
}
}
}
return (_val == canSweep);
}
}