[EN]
Hello guys, I'm trying to get rid of this disable effect when you're not equipping the correct weapon, as you can see from picture:
Are the skills requirement hard-coded somewhere in the .dll of the game or are they in .dat files?
I tried to set iSkillDisabled = 0 from interface.u (MagicSkillWnd) but it stays enabled for a blink of an eye, then "something" will apply the red shade texture again.
Any hint? Thanks!
[RU]
Ребят привет, я пытаюсь избавиться от эффекта недоступного скилла при отсутствии определенного экипированного оружия, как на фото:Эти требования к скиллам где-то захардкожены в .dll игры или они в .dat файлах?Я пытался настроить iSkillDisabled = 0 из interface.u (MagicSkillWnd) но скилл становится на секунду доступным и потом снова затемняется красным и недоступен.Кто-нибудь поделитесь советом плиз.
Hello guys, I'm trying to get rid of this disable effect when you're not equipping the correct weapon, as you can see from picture:
Are the skills requirement hard-coded somewhere in the .dll of the game or are they in .dat files?
I tried to set iSkillDisabled = 0 from interface.u (MagicSkillWnd) but it stays enabled for a blink of an eye, then "something" will apply the red shade texture again.
Any hint? Thanks!
[RU]
Ребят привет, я пытаюсь избавиться от эффекта недоступного скилла при отсутствии определенного экипированного оружия, как на фото:Эти требования к скиллам где-то захардкожены в .dll игры или они в .dat файлах?Я пытался настроить iSkillDisabled = 0 из interface.u (MagicSkillWnd) но скилл становится на секунду доступным и потом снова затемняется красным и недоступен.Кто-нибудь поделитесь советом плиз.