Looking for Solution regarding Interface BIND

  • Автор темы Автор темы Offset
  • Дата начала Дата начала

Offset

Бессмертный
Hello everyone,
I would like to ask how I can bind an interface to a player’s PC to prevent it from being shared with others. This is for Chronicles Interlude and High Five. Any answers would be greatly appreciated to help me understand how this works exactly. Thank you!
 
ну только проверка по нику и реквест на выход
но способ так себе
средствами unrealscript мало что получится сделать
 
Любое лицензирование. Связать u и либу, либу с либами, обфусцировать u, закриптовать, темиду на либу и дальше надеяться, что будет лениво ломать
 
Последнее редактирование:
Hello everyone,
I would like to ask how I can bind an interface to a player’s PC to prevent it from being shared with others. This is for Chronicles Interlude and High Five. Any answers would be greatly appreciated to help me understand how this works exactly. Thank you!
I suspect the question is about how to restrict access to a server, in this case L2 server, from particular computer on a public or private network. If so, you can use VPN setup. Either use service like Hamachi (yes, it still works) or setup your own server/client with VPN using Wireguard (perhaps Tailscale?) so that you can limit who can connect. Either way, it is only for purpose of limiting who can see your server or who can access it. Normally it is sufficient to configure server not to create auto-accounts and simply provision accounts that can connect. However, VPN definitely protects against DDOS anonymous agents, however it does require additional network setup.
 
ну только проверка по нику и реквест на выход
но способ так себе
средствами unrealscript мало что получится сделать
The problem is that regardless of what info you are using, you have to know it beforehand - otherwise, how do you set the interface to distinguish the authorized user from the unauthorized one?
 
The problem is that regardless of what info you are using, you have to know it beforehand - otherwise, how do you set the interface to distinguish the authorized user from the unauthorized one?
ну если это условно игрок, он должен заранее тебе сообщить свой ник
для серверов я видел типы привязываются к домену сервера в l2.ini, если не совпадает, то выходим, лично видел такое в бразильских разработках но это бесполезно
 
ну если это условно игрок, он должен заранее тебе сообщить свой ник
для серверов я видел типы привязываются к домену сервера в l2.ini, если не совпадает, то выходим, лично видел такое в бразильских разработках но это бесполезно
nickname bind is the method im using right now but its not convenient for players that dont have a specific name and log different characters each day
 

Похожие темы

Назад
Сверху