L2JHellas interlude free project

AbsolutePower

Интересующийся
Пользователь
Сообщения
6
Розыгрыши
0
Репутация
0
Реакции
1
Баллы
325
Хроники
  1. Interlude
Исходники
Присутствуют
Сборка
L2JHellas
(if i post it in wrong section a moderator move it in the right section) also i am the author of the project and is not private.
l2jHellas is free source interlude project!
if you see something wrong with this post, send me a message to fix it or a modarator edit my post. thanks for your time :)

Links:
Forum:
Svn:
Timeline:

L2J Hellas running since 2011.
How can i help?
Everyone can become a part of the project! The first step is to register in our forum and give us feedback (Suggestions, ideas).
Bug reports and custom patches from users are welcomed as well. That way you will help us
grow stronger and keep providing you a stable and free interlude pack.

Thanks for your time please be nice keep the topic clean and have a nice day!
Ps: Project bug reports in our forum not here!
 

На какой яве исходники?
 
Чем эта сборка лучше чем какая-то l2mobuis или какая-то другая сборка.
Как я помню, раньше l2jhellas базировался на l2jArchid, сейчас на других, я к тому что нет стабильности, сегодня одни исходники, завтра другие.
Переведите ему, а то мне лень! :Bored:
 
Обратите внимание, что данный пользователь заблокирован! Не совершайте с ним никаких сделок! Перейдите в его профиль, чтобы узнать причину блокировки.
боты только хорошие тут вроде как
 
Обратите внимание, что данный пользователь заблокирован! Не совершайте с ним никаких сделок! Перейдите в его профиль, чтобы узнать причину блокировки.
Обратите внимание, что данный пользователь заблокирован! Не совершайте с ним никаких сделок! Перейдите в его профиль, чтобы узнать причину блокировки.
Чем эта сборка лучше чем какая-то l2mobuis или какая-то другая сборка.
Как я помню, раньше l2jhellas базировался на l2jArchid, сейчас на других, я к тому что нет стабильности, сегодня одни исходники, завтра другие.
Переведите ему, а то мне лень! :Bored:
вроде базируются на ацисе , какая ревизия не помню
 
l2jhellas base is archid, BUT hellas has been reworked a lot (you can check timeline i wont speak about reworks here) there is nothing the same.
why to use hellas? cause its free and always will be free, that way we can help each other and keep providing you a stable and free interlude pack.
 
l2jhellas base is archid, BUT hellas has been reworked a lot (you can check timeline i wont speak about reworks here) there is nothing the same.
why to use hellas? cause its free and always will be free, that way we can help each other and keep providing you a stable and free interlude pack.
downloaded it , just for test, ty
 
[QUOTE = "madpsy, post: 120936, member: 15451"]
downloaded it, just for test, ty
[/ QUOTE]
you are welcome.
if you find any bug or you have suggestions- ideas you can report it in our forum and will get fixed as soon as possible.
 
project running since 2011 and its still free, it will be free for ever. :)
 

new updates :)
Revision 558:
Fix:
-Action, RequestMagicSkillUse, UseItem added onActionRequest
-getAi npe.
-monster return home if the target is dead.
-prevent to request-move in same position.
-recipe craft exploit.
-On player die stop FakeDeath effect.
-trade exploit.
-CharacterCreate messages corrected.
-EventEngine cpu overload.
-Conditionplayerstate side position.
-Remove lucky skill if player lvl> 9 l20ff like.thanks Cibo for report.
-Spoil thanks Cibo for report.
-geodata target issue, thanks to NoWayOut-Cibo for report.
-character running backwards thanks to Cibo for report.
-On player hit if the target is invul sound shield implemented l20ff like.
-CCE on maybeMoveToPawn.
-Player Recommend (improvement-fix): avoid using expencive operation. (Search target)
-Gm View Character henna info.
-Ground skilluse: heading correction.
-Ground skilluse (improvement + exploit): avoid using expencive operation.
search skill id from player's skills instead of skilltable.

Rework:
-movetoloc (slight rework)
-updateposition (slight rework)
-RandomAnimationTaskManager

implement:
-Position (unity emum)
-ChatType (unity emum) replace integer types and edit classes to feet with the new emum.
-PlayerCreateFailReason (emum) and edit CharacterCreate-CharCreateFail to feet with the new emum.
-CrownList (emum)
-NobleSkills (emum) and edit classes to feet with the new emum.
-HeroSkills (emum) and edit classes to feet with the new emum.

Removed:
-Formulas: Dmg bonuses in PvP fight (custom)
-CrownTable
-NobleSkillTable
-HeroSkillTable
-SiegeReward (custom)
-Geoeditor.
-account manager (sql) thanks Cibo for report.
-Config MAX_CHAT_LENGTH and replaced in Say2 static lenght (100).
-Config ALLOWL2WALKER (its static true.)
-ChatFilterPunishment config, and kept only the main chatfilter.
-hasVotedHop-hasVotedTop unused sqls-methods. from characters.sql

Organization:
-PetitionState moved in emum.player package.
-PetitionType moved in emum.player package.

Dont forget to update your database.​
 
Кириллицу хотя бы поддерживает ?
 
Назад
Сверху Снизу