AuthD classic off


add 418 extender
 
does anyone know why client shutdown when i use this authD?
 
does anyone know why client shutdown when i use this authD?
так как ауз на минималках нужно в l2server.ini отключать новые наработки:

[AuthD]
UseAuthTimeManageSystem=false
ShutDownSystem = false
DualBillingSystem=false
DormantUserSystem=false
UseNPLogin=false

[Setting]
Ncguard = false
UseAuthUserData=false
CheckSecondaryAuth=false

patch versionpacket for eng and ru client version

C++:
if (memcmp(sClientKey, Global::Variable::g_sClientFileDecryptionKey, *Global::Variable::g_nClientFileDecryptionKeyLen) == 0)

and also nop
C++:
        case C_EX_USER_BAN_INFO:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

        case C_EX_2ND_PASSWORD_CHECK:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

        case C_EX_INTERACT_MODIFY:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

and reassemble packets CharacterSelectionInfo, AcquireSkillList and more work for client .dat files
 
*** Hidden text cannot be quoted. ***
Hi, whats the pass for the archive?

patch versionpacket for eng and ru client version

C++:
if (memcmp(sClientKey, Global::Variable::g_sClientFileDecryptionKey, *Global::Variable::g_nClientFileDecryptionKeyLen) == 0)

and also nop
C++:
 case C_EX_USER_BAN_INFO:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

        case C_EX_2ND_PASSWORD_CHECK:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

        case C_EX_INTERACT_MODIFY:
        {
            return NOPUserPacket(pSocket, pPacket);
            break;
        }

and reassemble packets CharacterSelectionInfo, AcquireSkillList and more work for client .dat files
Any chance for a quick guide? My level of C++ is none. Thanks!
 

Вложения

  • 1705256010420.png
    1705256010420.png
    72,1 КБ · Просмотры: 122
Спасибо под классику, сделаешь потом поддержку hf5?
Во всяком случае будет универсальный Auth, для авторегистрации если и эту возможность добавить. 🍻
 
хочю написать екстендер, но как-то неоткрывается в ида6.8
как открыть?
 
тот что зашарен в первом посте 64бит, дам даже в описании написано что 64бит
но если вы имеете 32битный, то приму как дар
Я не использовал, тот что в теме, значит ошибся, стандартный аутх х32
 
Hi guys,
Can someone guide me on the right direction with the below?
I cannot enter in the game because of that OTP. 1718967391128.png
 
I wonder if this applies to AION7.7
 
Назад
Сверху Снизу