- Хроники
- Master Class
- Исходники
- Присутствуют
- Сборка
- L2jmobius Shinemaker
Добрый день!
подскажите, как реализовать на классе творец сияния заточку скилов.
Делаю по аналогии с другими классами, заточка идет, но когда юзается заточенный скил, сервер ругается на скил, типо нет информации о скиле 31272.
для примера, как прописано:
подскажите, как реализовать на классе творец сияния заточку скилов.
Делаю по аналогии с другими классами, заточка идет, но когда юзается заточенный скил, сервер ругается на скил, типо нет информации о скиле 31272.
для примера, как прописано:
Код:
<skill id="31305" toLevel="9" name="Trick Fiesta">
<!-- <font color="ECECEC"><Two-handed sword></font>. Creates a round trap that deals M. damage to surrounding enemies and pulls them to you. Power 152. Low Critical rate. Inflicted status: Confusion (Fear, Aerial Yoke, Faint, Charm, Stun, Paralysis, Knockback, Knockdown). <font color="ECECEC"><Bow></font>. <font color="A3A3A3">Range:</font> <font color="B09B79">800</font>. <font color="A3A3A3">Cooldown:</font> <font color="B09B79">120 sec.</font>. Shoots several magic arrows at the target. If your target is a character, removes invincibility from them. Additionally, deals M. damage to non-invincible targets and applies the Illusion Fiesta effect that blocks any invincibility effects for 10 sec. Power 350. Requires a two-handed sword or a bow. -->
<icon>icon.maker_skill_weakness_2</icon>
<operateType>A2</operateType>
<isMagic>1</isMagic> <!-- Magic Skill -->
<isDebuff>true</isDebuff>
<hitTime>4500</hitTime>
<coolTime>500</coolTime>
<reuseDelay>15000</reuseDelay>
<effectPoint>-696</effectPoint>
<affectLimit>6-12</affectLimit>
<affectRange>400</affectRange>
<reuseDelayGroup>31305</reuseDelayGroup>
<attachToggleGroupId>1</attachToggleGroupId>
<mpConsume>
<value level="1">68</value>
<value level="2">70</value>
<value level="3">73</value>
<value level="4">74</value>
<value level="5">76</value>
<value level="6">77</value>
<value level="7">78</value>
<value level="8">79</value>
<value level="9">80</value>
</mpConsume>
<targetType>GROUND</targetType>
<affectScope>SINGLE</affectScope>
<alternateRangedSkillId>31280</alternateRangedSkillId>
<alternateMeleeSkillId>31272</alternateMeleeSkillId>
<criticalChance>
<value fromLevel="1" toLevel="9">10</value>
<value fromLevel="5" toLevel="9" fromSubLevel="1001" toSubLevel="1020">{base + (base / 100 * subIndex)}</value>
</criticalChance>
</skill>