[L2OFF] monsters org_hp_regen calculation in game

sungsung

Путник
Пользователь
Сообщения
16
Розыгрыши
0
Репутация
0
Реакции
2
Баллы
85
Hello all,

Can you please help me to find out how is real hp regen calculated in l2server?

i have tried to find in assembly, I gather something like org_hp_regen x (0.04098 x lvl) x actual hp

but this assumes that everything is rounded up to make it work.

Thank you so much.
Sung
 

Кон влияет точно.
Повешай брейкпоинт на реген хп чара и делай разные действия, которые могут его повысить/понизить. Так выяснишь что влияет и как именно.
 
v7 = this->vtable->CCreature::GetBaseStatLevel(this) * this->d.pSD->_unkn4D8;
this->d.pSD->hpRegen = (this->vtable->CCreature::GetBaseStatCON(this) * v7 * this->d.hpRegenPER + this->d.hpRegenDIFF) * this->d.carryWeightHpRegenCoef;
 
Назад
Сверху Снизу