Color loss when exporting with L2tool

Iris

Выдающийся
Участник
Сообщения
62
Розыгрыши
0
Репутация
0
Реакции
4
Баллы
1 303
Hello! I'm using L2Tool to export some specific images from l2zonename-Classic.dat into l2zonename.dat

However, when exporting the images, the color changes (since it's obligatorily saved as .bmp), which then makes the client unable to detect and show the radar.
1707703928805.png
On the top, you can see the real images.
Below, you can see how they look like after they have been exported-imported.

How can I avoid this issue so the radar can be shown ingame?
 

Выгружайте через unrealed
 
  • Мне нравится
Реакции: Iris
The problem is, when adding something with UnrealEd, the client crashes because of a corrupted file :(
После редактирование файла в UnrealEd нужно закодировать файл с помощью l2encdec.exe
пример .bat
Bash:
l2encdec -e 121 l2zonename.utx
 
  • Мне нравится
Реакции: Iris
Назад
Сверху Снизу